Med fysioterapeut på Nørre Broby Hjertesti

Kom med på hjertestien, lørdag d. 12. september, og kombinér turen med bl.a. lette strækøvelser.

Vi kender alle de positive effekter ved almindelig motion, men vi glemmer eller afholder os ofte fra at indlede eller afslutte turen med strækøvelser.

Dette vil fysioterapeut Søren Vahl Rasmussen, som har klinik i Faaborg og Nørre Broby, råde bod på, ved at fortælle om formålet med strækøvelser, og ved undervejs på hjertestien at stoppe op, og sætte os i gang med forskellige øvelser.

Mød derfor op i tøj som ikke hindrer dig i lettere bevægelser, og husk forholdsreglerne i forbindelse coronakrisen, se:

Hjerteforeningen informerer om coronavirus og hjertet

Alle er velkommen, og medlemskab kræves ikke.

Hjerteforeningen byder på forfriskninger undervejs.

Grundet COVID19 er tilmelding nødvendig, senest torsdag d. 10. september til John H. Kjærup på tlf. 51156528.

Ved biblioteket
Egeballe 4a