Hjertemotion i Faaborg 2017

Hjerteforeningens Hjertemotionstilbud består af et motionsforløb, der strækker sig over 2×16 uger .

Deltagerne mødes en gang om ugen i 1 time. De motionerer – men har også tid til hyggeligt samvær og erfaringsdeling.

Træningen tilrettelægges af instruktøren, så deltagerne har mulighed for at få gode råd og vejledning af instruktøren, imens de motionerer.

Hjertemotion har til formål at udvikle og vedligeholde de hjertesunde livsstilsændringer, som hjertepatienter har påbegyndt i regioner og kommuner

I Hjerteforeningen vil vi gerne hjælpe patienterne med livslang rehabilitering – og det sker bedst i lokalområdet, hvor patienten bor.

Vigtige faktorer ved livslang rehabilitering er motion, faglige input og socialt samvær med andre mennesker med hjertesygdom.

Faaborg Forum
Sundvænget 4-8
5600 Faaborg
alle
600,- kr. for 16 gange kr.
Niels Karnøe Sørensen