Hjerteforeningens Landsindsamling, søndag d. 22. april 2018

Tag hjertet i hånden, og bliv indsamler.

Meld dig som indsamler til Hjerteforeningens landsindsamling til fordel for livsvigtig forskning i hjertesygdomme, forebyggelse, patientstøtte og rådgivning.

Vi har brug for rigtig mange indsamlere i Faaborg, Millinge, Kværndrup, Broby, Ringe, Rynkeby, Gislev, Ryslinge, Nr. Lyndelse, Årslev/Sdr. Nærå, Ferritslev, så meld dig som indsamler her:

http://lokal.hjerteforeningen.dk/indsamling/, eller tlf. 5115 6528 til John H. Kjærup.

Hjerteforeningen udleverer vores flotte indsamlingshjerte til dig d. 22. april fra kl. 09:00, samt rute og andet materiale, og inden du starter ud på ruten har forskellige sponsorer sørget for, at vi kan servere en kop kaffe og et rundstykke med marmelade for dig.

Indsamlingsstederne vil have åbent i tidsrummet kl. 09:00 – 15:00.

Faaborg: Byskolen Faaborg, Grønnegade 40, 5600 FaaBorg
Ringe: Frivilligcenter & Selvhjælp Faaborg-Midtfyn, Østre Ringvej 39, 5750 Ringe
Årslev/Sdr. Nærå/Nr.Lyndelse/Ferritslev: Årslev Bibliotek, Kirkevej 14, Sdr. Nærå, 5792 Årslev
Ryslinge: Tre Ege Skolen, Graabjerg 10, 5856 Ryslinge – indgang ad Hesselhavevej