65+….hvad nu?

Igen i år inviterer Faaborg-Midtfyn Kommune i samarbejde med Frivilligcenter & Selvhjælp Faaborg-Midtfyn og Ældresagen kommunens folkepensionister til en inspirerende eftermiddag om de mange muligheder for aktiviteter i seniortilværelsen.

Sidste år i Administrationsbygningen i Faaborg deltog op mod 150 af kommunens seniorer, og flere end 30 foreninger og kommunale aktører stod klar til at fortælle om netop deres bud på, hvordan man kan bruge sin fritid som senior.

Ved standene blev der bl.a. talt om:

Planer for et aktivt seniorliv

Aktiviteter i frivillige foreninger

Mulighed for selv at blive frivillig

Kommunale tilbud for den enkelte

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn er repræsenteret med en stand, hvor man udover at præsentere de senest opdaterede foldere om at blive frivillig i Hjerteforeningen, motions- og samværsmuligheder på hjertestierne i Pipstorn Skov og Nautilen, og info om hjertekar-sygdomme, tilbyder vejledende blodtryksmåling.

Vel mødt til denne fantastisk inspirationsdag, fredag d. 29. september 2017 fra kl. 14 i Ringe Rådhus.

Ringe Rådhus
Tinghøj Alle 2