<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningens Landsindsamling, søndag d. 22. april 2018

Skrevet onsdag d. 14. marts 2018

Kære medlem

Tag hjertet i hånden, og bliv indsamler.

Meld dig som indsamler til Hjerteforeningens landsindsamling til fordel for livsvigtig forskning i hjertesygdomme, forebyggelse, patientstøtte og rådgivning.

Vi har brug for rigtig mange indsamlere, så meld dig som indsamler her:

Hjerteforeningen udleverer vores flotte indsamlingshjerte til dig d. 22. april fra kl. 09:00, samt rute og andet materiale, og inden du starter ud på ruten har forskellige sponsorer sørget for, at vi kan servere en kop kaffe og et rundstykke for dig.

Indsamlingsstederne vil have åbent i tidsrummet kl. 09:00 – 15:00.

Faaborg: Byskolen Faaborg, Grønnegade 40, 5600 Faaborg
Ringe: Frivilligcenter & Selvhjælp Faaborg-Midtfyn, Østre Ringvej 39, 5750 Ringe
Årslev/Sdr. Nærå/Nr.Lyndelse/Ferritslev: Årslev Bibliotek, Kirkevej 14, Sdr. Nærå, 5792 Årslev
Broby: Nr. Broby Bibliotek, Egeballe 4 A, 5672 Broby
Ryslinge: Tre Ege Skolen, Graabjerg 10, 5856 Ryslinge – indgang ad Hesselhavevej
Kværndrup: Aulaen på Tre Ege Skolen Kværndrup, Kirkevej 3, 5772 Kværndrup

Vind en bil
Alle der samler ind for Hjerteforeningen søndag d. 22. april deltager i lodtrækningen om en bil af mærket Kia Rio til en værdi af 174.999 kroner. Vær opmærksom på at du skal være fyldt 18 år for at deltage i lodtrækningen. Vinderen trækkes i tv-showet Hjertegalla søndag aften den 22. april. Du kan se Hjertegalla kl. 21 på TV2 Charlie og på TV2 Play (gratis). Indsamlingsshowet byder desuden på underholdning, interviews, reportager fra indsamlingsdagen og kåring af Årets hjerteredder.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn