Julehilsen 2017

Skrevet søndag d. 17. december 2017

Vi ønsker alle en glædelig jul samt et godt nytår, og takker for den store deltagelse i vores arrangementer i årets løb, det være sig hjertemotion, foredrag, udendørs aktiviteter på hjertestier, i by og på strand, samt kursus i hjertelungeredning.

Dette vil blive uddybet på generalforsamlingen, onsdag d. 21. marts 2018 i Tømmergaarden Faaborg.

Imidlertid afholder vi inden da, og samme sted, et musikalsk foredrag v. Michael Vesterskov, fredag d. 2. februar, samt på Ringe Bibliotek, onsdag d. 21. februar et foredrag v. psykoterapeut Hanne Grethe Pedersen, og onsdag d. 7. marts skal vi svinge armen i Bowl’nfun Svendborg.

Samtlige aktiviteter 2018 vil snart kunne ses i vores folder, samt her på kalenderdelen.

Med venlig julehilsen