Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn

65+….hvad nu?

Skrevet torsdag d. 21. september 2017

Faaborg-Midtfyn Kommune inviterer igen i år kommunens folkepensionister til en inspirerende eftermiddag om de mange muligheder for aktiviteter i seniortilværelsen.

Sidste år i Administrationsbygningen i Faaborg deltog op mod 150 af kommunens seniorer, og flere end 30 foreninger og kommunale aktører stod klar til at fortælle om netop deres bud på, hvordan man kan bruge sin fritid som senior.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn er repræsenteret med en stand, hvor man, udover at præsentere de senest opdaterede foldere om at blive frivillig i Hjerteforeningen, motions- og samværsmuligheder på hjertestierne i Pipstorn Skov og Nautilen, og info om hjertekar-sygdomme, tilbyder vejledende blodtryksmåling.

Bemærk, at foredraget afholdes i byrådssalen, hvor der der er plads til ca. 100 siddende gæster. Pladserne tildeles efter ”først-til-mølle”-princippet på dagen.

Deltagelse i arrangementet er gratis. Af hensyn til forplejningen er tilmelding nødvendig:

Vel mødt til denne fantastisk inspirationsdag, fredag d. 29. september 2017 fra kl. 14 i Ringe Rådhus.

Hjerteforeningen Faaborg-Midtfyn